7 תשובות
לכי תהרגי שוטרים
יספק אותך
זה gta. תזכרי שזה רק משחק.
אני כל הזמן הורגת חתולים בג'י טי איי זה ממש מצחיק
אני הרגתי תרנגול:((((
שואל השאלה:
צודק רעיון טוב
אנונימית
גם אצלי זה ככה לכי תתנדבי בעמותה לבעלי חיים ותרגישי יותר טוב עם עצמך
תהרגי בן אדם
אולי זה יעשה לך טוב