7 תשובות
לכי תהרגי שוטרים
יספק אותך
יספק אותך
זה gta. תזכרי שזה רק משחק.
אני כל הזמן הורגת חתולים בג'י טי איי זה ממש מצחיק
אני הרגתי תרנגול:((((
שואל השאלה:
צודק רעיון טוב
צודק רעיון טוב
אנונימית
גם אצלי זה ככה לכי תתנדבי בעמותה לבעלי חיים ותרגישי יותר טוב עם עצמך
תהרגי בן אדם
אולי זה יעשה לך טוב
אולי זה יעשה לך טוב
באותו הנושא: