4 תשובות
אני יכולה להבין אותן, אני גבוהה ודי רזה וזה באמת גורם לדימוי עצמי נמוך (הגובה לא אבל הרזון כן)
אותן בנות פשוט לא מצליחות להשמין וזה לפעמים גם יכול להיות מסוכן אם המשקל לא תואם לגיל ולגובה,הפרעות אכילה גם
לכל אחד יש חוסר ביטחון במשהו, ויש בנות שנמצאות בתת משקל ולא מצליחות להשמין.
אף אחד כמעט בסופו של יום לא מעריך את עצמו.