4 תשובות
גם אני במצב הזה ,
לפי דעתי תמשיכי הלאה, תמחקי את כל התמונות והצאטים שלכם ותנסי לא להיזכר יותר מידי בעבר ובטוחה שיהיה לך מישהו יותר טוב <3
יש לך עדיין רגשות, זה לגיטימי כנראה שיש סיבה שנפרדתם ועדיף שתמשיכי הלאה
כי כנראה את אוהבת אותו/עדיין חשוב לך
ממליצה לך לנתק קשר לגמרי
אנונימית
יש לך אליו עוד רגשות.
תזכרי בכל פעם כמה חרא הוא היה אלייך ותביני למה נפרדת ממנו
באותו הנושא: