10 תשובות
כי אנשים רעים וגיבורים מאחורי המקלדת
חחח אין לי טיקטוק אז לא יכולה להיכנס לתגובות, אבל בטח כי היא לא יודעת לערוך
ילדים קטנים מאחורי המקלדת.
כי הם חושבים שהם מצחיקים מישהו
שהם כותבים תגובות מגעילות וחסרות טקט שכאלה
שהם כותבים תגובות מגעילות וחסרות טקט שכאלה
אנשים רעים שלא מבינים שלתגובות שלהם יש אנשים שיכולים להיפגע מזה
אנונימית
אנשים רוצים להוריד אחרים בשביל להילות להם את האגו צריך ללמוד להתעלם
שואל השאלה:
אני רואה אחת עם 7500 עוקבים שצחקה עליה
אני רואה אחת עם 7500 עוקבים שצחקה עליה
אנונימי
שואל השאלה:
17k טעות שלי
17k טעות שלי
אנונימי
אז היא חרא בן אדם שמנסה למשוך צפיות (צר לי אבל זה נכון)
כי לאנשים כואב לפרגן כי הם לא מצליחים ולא עושים עם החיים שלהם כלום