6 תשובות
הבית ספר לא משהו מבחינה לימודית אבל המורים נלחמים עלייך
שואל השאלה:
המבנה ישן והם לא מפוקסים
מה ? זה לא הגיוני זה אחד הכפרי נוער הכי מטופחים שיצא לי לראות והייתי בהרבה אני הייתי כבר בשלוש פנימיות בחיים שלי וזאת הפנימייה המושלמת האוכל הכי טוב עד עכשיו ויש יחס חם כמו שאין בשום מקום אחר מוזר לשמוע שהמבנה ישן כי באמת אין משהו יותר טוב מנסיון
שואל השאלה:
מוזר באמת ששמעתי הרבה המלצות והגעתי למקום מזעזע
שואל השאלה:
הייתי שם בסיור והיה מזעזע^