5 תשובות
הייתי הולכת על "היי"
נשמע יותר מצליח
דיי מיושן.. מציעה שתחשוב על דרכים מקוריות יותר
שואל השאלה:
זה לא אני.. חבר שלי שאל חח ..
אנונימי
חחח אוקיי
חחח המקוריות חוגגת
באותו הנושא: