5 תשובות
16
לאוטו ולאופנוע תאוריה בגיל 15.5 מינימום
לאוטו ללמוג בגיל 16.6 וטסט בגיל 16.9
לאופנוע אפשר להתחיל ללמוד בגיל 16 ולעשות טסט גם ב16
לאוטו ללמוג בגיל 16.6 וטסט בגיל 16.9
לאופנוע אפשר להתחיל ללמוד בגיל 16 ולעשות טסט גם ב16
16 ומעלה.
16.9 זה טסט
16 רישיון 15 תיאוריה בהצלחה!
באותו הנושא: