9 תשובות
מה זה השטויות האלו, בחיים לא צמתי והכל בסדר
זה צום דתי. הם לא יהודים. את לא מצה ברמדאן.
איש איש באמונתו יחייה
באיסלאם אין מצווה לצום בכיפור. בדיוק כמו שאת לא צמה ברמדאן..
זה לא יום חשוב להם יש להם את הרמאדן.. כאילו זה תלוי אם הם מאמינים בזה או מסורתיים..
את יכולה לא לצום.
צום זה לא חובה, זאת בחירה של כל אחד, על אחת כמה וכמה כשהם בכלל לא יהודים.
הם לא יהודיים..
שואל השאלה:
מה קשור את לא מצה
ברור שאני לא מצה מה אני חג פסח
ויום כיפור ניראלי צריך לחול על כולם לא רק על יהודים
אנונימית
גם אם את יהודיה ואת לא צמה לא יעשו לך כלום