4 תשובות
אצלנו אם מודיעים למורה אז כן, הכל מוצדק ואין חובה לבוא ❤
אצלנו מוצדק כל בית ספר זה שונה לדעתי
שואל השאלה:
את מי לשאול ומה להגיד??
את מי לשאול ומה להגיד??
אנונימית
כל בית ספר זה שונה.. את צריכה לשאול אצלי זה חובה אלה אם כן אני אומרת למורה שלי שאני לא מרגישה טוב ואני הולכת לעשות בדיקת קורונה או לא יודעת משהו כזה
אנונימית
באותו הנושא: