11 תשובות
שואל השאלה:
מה אתם חושבים?
אנונימית
כי חרדים באמת עשו מה שבא להם בהתחלה של הקורונה אבל עכשיו הם בסדר
אנונימי
הפגנה ומחאות באופן הזוי (מודה) מותר לפי חוק בזמן קורונה
אבל קיום ארועים כמו חתונות וכ'ו והתקהלות גדולה ועוד בלי מסכה או כפפות ואי ציות להנחיות זה מקומם ואסור סה"כ זה בשביל לשמור גם על הבריאות שלהם וגם על הסובבים אותם
ולידיעתך רוב הכתבות בחדשות זה על החרדים הקיצוניים שהם אנטי ישראל
אנונימית
מסכים איתך
אנונימי
מסכימה ואיזה כיף שאת שמה לב לזה!! :)
הרבה חילונים מאכילים אותם בתקשורת שנאה כלפי החרדים ורוב הפעמים זה ממש לא מוצדק
תמיד יש אנשים לא בסדר אבל זה בכל קבוצה ואוכלוסיה ולא צריך כל הזמן לשנוא אותם סתם פשוט סתם.
אני ממש שמחה של וי שיש לפחות מישהי אחת ששנתה את דעתה :)
רק קצת שטיפת מוח?
ברור שזה שטיפת מוח סתם התקשורת מכלילה התנהגות של ציבור אחד על כול הציבור כולו רק בגלל שהיא רוצה מדינה חילונית גמורה וזאת הדרך היחידה שזה באמת יקרה
גורמים. כל התקשורת שמאלנית וגם ביום יום מראים את כל מה שרע ולא את הטוב
סתם הכל בגלל התקשורות
בהתחלה בכלל החרדים לא ידעו על הקורונה י אפאחד לא אמר להם ואינלהם אינטרנט(לרובם)
מדברים עליהם בפחות חומרה ממה שצריך. דרך החיים שלהם נוראית וחוסר האכפתיות שלהם מהחוק ומדעת המומחים פשוט הזויה וזה חילול ה' נוראי.
תסתכל בשאלות האחרות יש פה מישהו שכתב שהוא הלך ברחובות וכל החרדים היו עם מסיכה והחילונים בלי החרדים מאד שומרים על הכללים כקורונה