6 תשובות
לא יהיה חם ככה זה סבבה
לדעתי כן
שימי רק חולצה ארוכה
או אם את ממש רוצה את הסווטשירט אז עם חולצה קצרה מתחת
אמרו שיהיה קריר, אבל בצהריים יתחמם.. תקחי שכבות- כדי שתוכלי להוריד כשיהיה לך חם..
אפשר חולצה קצרה וגקט
אמרו שיהיה קריר,אני הייתי לוקח את הסוואצרט ושם אותו בתוך התיק ואם יהיה לי קר אוציא אותו
מכנס ארוך חולצה קצרה גקט
ובכללי אם שמים מזגן בכיתה יהיה נעים