6 תשובות
אתר מושלם.
הזמנתי, אני ממש ממש קטנה לגילי אז שימי לב אם את קטנה לגילך ורזה ותמדדי ממש טוב הכל כולל הכל עם סרגל אם את מזמינה בגדים
אני הזמנתי, זה מגיע די מהר, והאיכות והבד לא משהו אבל כן יש שם דברים יפים וזה ככ שווה את הכסף באמת
הכול מגיע מושלם.
המחיר שווה לאיכות.
לא בשיא בכלל!
לא בשיא בכלל!
המידות שונות, תמדדי היקפים לפני הזמנה ותקני לפי זה, האיכות סבבה לא שיא אבל זה תואם למחיר
אנונימי
באותו הנושא: