11 תשובות
90 82
אמנם אני כבר 297 יום באזרחות אבל היה לי קבא 46 דפר 30 ופרופיל 97
דפר 50 פרופיל 97
דפר 80
פרופיל 64
קבא 44
פרופיל 64
קבא 44
אממ אמנם אני משתחררת עוד פחות מ100 יום אבל הנתונים שלי הם דפר 70 קבא 54 פרופיל 45
שואל השאלה:
דפר 60 זה גרוע?
דפר 60 זה גרוע?
דפר 40 קבא 48
דפר 60
פרופיל 72
פרופיל 72
אנונימית
80, 82
דפר 60 זה מספיק להרבה דברים ולא מספיק לחלק מהדברים. את תוכלי להתמיין לכלל חמן אבל לא לתלפיות או שחקים(לדוגמה).
דפר 60 זה מספיק להרבה דברים ולא מספיק לחלק מהדברים. את תוכלי להתמיין לכלל חמן אבל לא לתלפיות או שחקים(לדוגמה).
דפר 90, פרופיל 45 וקבא 56.
60 זה ממש סבבה, לדעתי הממוצע הוא קצת מתחת. זה מספיק לרוב הדברים אין למה להתבאס.
60 זה ממש סבבה, לדעתי הממוצע הוא קצת מתחת. זה מספיק לרוב הדברים אין למה להתבאס.
שואל השאלה:
חלאות מזה הציונים האלה.
אני גם רוצה דפר 90/80!
חלאות מזה הציונים האלה.
אני גם רוצה דפר 90/80!
באותו הנושא: