3 תשובות
אני בטוח שאכפת לאנשים ממך, והם ישמחו שתפרקי אצלם את הרגשות שלך, פשוט לא אכפת להם ברמה שאת חושבת ורוצה.. כולנו רוצים מישהו שיהיה איתנו עד הסוף.. לצערי זה לא כל בנאדם, זה רק נדירים ביותר. אל תחפשי את האדם המושלם כדי לפרוק מה שאת מרגישה, אם יש מישהו שקרוב אלייך, גם אם לא ממש, תנצלי את זה, תני צ'אנס לאנשים.
אם את רוצה תשלחי הודעה
לנסות להיפתח יותר