58 תשובות
מתעלמת
הייתי צוחקת חחח
לא חייב לקחת קשה אם הוא שם חולצה כזו לא אומר שהוא באמת מאמין בזה אפשר לקחת בקטע הומוריסטי כי אם הוא שם את זה וואלה יש לו אומץ.
מתעלם אבל לא מסכים
יש סיכוי ענק שזה בציניות...
לא אגיד לו כלום
מדפיסה חולצה של גברים לכו תאוננו
אנונימית
הייתי מניחה שזו בדיחה ומתעלמת , אם הייתי יודעת בוודאות שזה ברצינות הייתי זורקת איזו הערה בזמן שעוברת לידו.
מתעלמת. לא צריך לעשות ביג דיל או להעלב מכל דבר קטן
מתעלם. אם מישהי אשכרה תגיב לו על זה זה יהיה צביעות כי אתן בדרך כלל אלו שמתלוננות שאסור להעיר על לבוש או מראה חיצוני של אנשים.
חולצה מצחיקה סה"כ.
הייתי חושבת שהוא כסיל וכנראה עושה פרצוף.
נב . התשובות פה גאוניות .
נב . התשובות פה גאוניות .
הייתי מתה מצחוק כי בחיאת למה שמישהו שרציני בנוגע לזה ישים חולצה של זה?
עצם המחשבה זה מצחיק
הייתי שואל אותו מאיפה קנית, הכל בהומור נא לא להיפגע ;)
רק לחשוב על זה, אני כבר מת מצחוק, הייתי זורם איתו (הכל בהומור)
הייתי רוצה להגיד אבל חסרת אומץ...
הייתי צוחק ושואל אותו מאיפה קנה
למה נשים לא יודעות לנהוג? כי אין כביש בין המטבח למיטה!
אנונימית
מה הבעיה שלך עם חולצות שמודפסות עליהן עובדות?
אנונימית
הייתי מתעלמת (דבר שלא מתאים לי) כי אם הוא לובש חולצה כזאת זה אומר שהוא ממש ממש מטומטם ואין לי כוח לריב. או בועטת בו.
מרביצה לו
אנונימית
נותנת לו כיף
אנונימית
לא הבנתי איך את כל הסמן מגיעה לחמות באמת.. ספרי לנו את הסוד שלך
ולשאלה: כנראה שאתעלם כי אין לי כוח להתווכח שיעשה מה שבאלו
ולשאלה: כנראה שאתעלם כי אין לי כוח להתווכח שיעשה מה שבאלו
מסתכלת עליו במבט של-איכס ימטומטם בעצבים וממשיכה בדרכי
אנונימית
חחח הייתי מבקשת מספר
שואלת אותו למה
הייתי אומרת לו "תהנה מלהיות רווק כל חייך"
לא מדברת איתו אבל צוחקת ןהייתי אומרת לחברה חזק כי אני לא לוקחת את זה למקום רע זה משעשע סך הכל...
זה כן היה מפריע לי אבל אני חושבת שהייתי מתביישת להגיד על זה משהו למרות שזה הוא שצריך להתבייש אבל לא יודעת לא בטוח שהיה לי האומץ לומר לו משהו על זה פשוט הייתי הייתי מעקמת פרצוף וגורמת לו להרגיש לא בנוח
כלום.. לא מדבר עם זרים
הייתי חושבת שהוא מושפל ושיהנה לו
שואלת מאיפה הוא קנה, הולכת לקנות וחוזרת למטבח.
צוחקת אמלה
אם הייתי בת הייתי רץ למטבח.
הייתי מתעלמת. בשביל מה להתחיל ריב עם מישהו באמצע הרחוב ולעשות סצנה? מיותר
הייתי אומר היי ארנק מהלך
אנונימי
בטח הייתי מתעלמת וצוחקת
(כי כל דבר מצחיק אותי)
לא בקטע של צוחקת על הנשים בקטע שצוחקת עליו
אבל אם הייתי מתעלמת זה לא מפחד זה יותר מלמה שאני יריב אם מישהו שאני לא מכירה
(כי כל דבר מצחיק אותי)
לא בקטע של צוחקת על הנשים בקטע שצוחקת עליו
אבל אם הייתי מתעלמת זה לא מפחד זה יותר מלמה שאני יריב אם מישהו שאני לא מכירה
אנונימית
זאת שאמרה גברים לכו תאוננו מה את בת 12 חחח גם בנות מאוננות
אנונימי
הייתי חושבת שמטיפה האומץ לצאת אם חולצה כזאת מה הוא ילד כאפות?
הייתי אומרת לו בן של פאקינג שיפחה מי נראה לך שאתה יחמור לך ללגרבץ כמו בבון
אנונימית
ולאנונימי שדיבר על ילדה בת 12 מאיפה אתה מביא את הממצאים שלך ?
אנונימית
צוחקת וממשיכה בחיי
צוחקת
כנראה שהייתי דופקת לו פרצוף כזה .. לא אומרת כלום
מה זה מאיפה אני מביא את הממצאים כאילו זו תגלית השנה חח ברור שבנות מאוננות ונוגעות בעצמן גם
אנונימי
מתעלמת
לא צוחקת כי בדיחות כאלה לא מצחיקות אותי האמת ( לא שיש לי בעיה עם הומור פשוט לא מצחיק ).
לא צוחקת כי בדיחות כאלה לא מצחיקות אותי האמת ( לא שיש לי בעיה עם הומור פשוט לא מצחיק ).
אנונימית
הייתי אומרת לו אופנוע דרס אישה מי אשם?האישה למה היא לא במטבח
הייתי צוחקת
אנונימי יקר
דאא וגברים לא מבשלים? על אותו משקל
דאא וגברים לא מבשלים? על אותו משקל
אנונימית
גם גברים מבשלים ברור אבל פעם גברים היו מבשלים פחות מנשים בגלל מוסכמות חברתיות
לאונן זה לא מוסכמה חברתית זה דבר טבעי שהרוב עושים
לאונן זה לא מוסכמה חברתית זה דבר טבעי שהרוב עושים
אנונימי
האמת שזה די מצחיק
גברים לארון
זה ירידה שלי ושל חברה שלי..
זה ירידה שלי ושל חברה שלי..
הייתי שואלת מאיפה הולכת לקנות גם ;')
אוף האמת שהייתי מתעלמת אין לי אומץ להגיד משהו כזה למישהו זר ברחוב כל עוד הוא לא מדבר אליי או מעיר לי משהו
מתעלמת כי אני לא סופרת אפסים כמו אנשים שוביניסטים
הייתי שואל אותו איפה קנה
חח.. לפני שבוע בטעות שפכתי מים לרצפה וילד שישב קרוב למים אמר לי לנקות והוא ממש הטיף לי... וזה ממש היה כאילו אני מנקה שלו, והוא אמר: "נשים למטבח!" אז אמרתי לו: "חומד, אתה לפח. ושקט כפרה."
באותו הנושא: