17 תשובות
"שבי" חחח כל פעם משגע אותי מחדש
שאני לא יכול לעשות משהו לבד חוץ מזה המורים שלי הכי טובים שיש
שכשאין להם מה לומר אז הם מוציאים את התלמיד
או שהם יורדים על תלמיד מול כל הכיתה
שהם חושבים שהם מעל כולם
שהם מתעצלים להסביר משהו
כאילו זה לא משהו שהם אומרים זה משהו שהם עושים.
שהם מתעצלים להסביר משהו
כאילו זה לא משהו שהם אומרים זה משהו שהם עושים.
"יש לך כל כך הרבה פוטנציאל, חבל שאת לא מממשת אותו!" נאמר לי במהלך כל תקופת הלימודים. עד שבגיל 23 לערך גיליתי שיש לי הפרעת קשב וריכוז, ובגיל 24 התחלתי לקחת ריטלין.
"יש לי עיניים בגב"
" אני מזכירה שזה לבגרות שלכם"
" זה חלק מהבגרות"
" זה חלק מציון הבגרות שלכם"
" זה חלק מהבגרות"
" זה חלק מציון הבגרות שלכם"
ה-צילצול הוא בשבילי ולא בשבילכם,
חליפה,
פעם אשכרה שקלתי לאחר לשיעור, וכשהמורה ינזוף בי, לומר לו: "אבל המורה! חשבתי שהצלצול הוא בשבילך, לא בשבילי!" כמובן שאני חננה כך שלא העזתי לעשות זאת. אבל הזכרת לי את הפנטזיה הקטנה הזו.
פעם אשכרה שקלתי לאחר לשיעור, וכשהמורה ינזוף בי, לומר לו: "אבל המורה! חשבתי שהצלצול הוא בשבילך, לא בשבילי!" כמובן שאני חננה כך שלא העזתי לעשות זאת. אבל הזכרת לי את הפנטזיה הקטנה הזו.
לכי תביני את הראש של המורים,
היה לי מורה שהיה אוהב להגיד: 'אני לא מוזיקת רקע לדיבורים שלכם'
הייתה לי מורה שכל הזמן הייתה אומרת שאנחנו כמו רמקולים מרעישים הרבה ואי אפשר לשמוע את כולם זה עיצבן אותי בטירוף איך היא משווה בני אדם לחפצים ועוד מעליבה ככה
"מה מצחיק אותך? אולי תספר גם לי ואולי גם אצחק?"
הייתה לי מורה שאמרה את זה הרבה
הייתה לי מורה שאמרה את זה הרבה
סליחה על המילה אבל אתם ממש *כולם מצפים למילה נוראית* חוצפנים
אנונימית
אוהבת בית ספר^ זה לא אמור להיות מצחיק, השאלה היא מה הכי מעצבן שמורים אומרים, לא מה הכי מצחיק.
מיילי123,
זה משהו שמורים אומרים הרבה.
זה משהו שמורים אומרים הרבה.
באותו הנושא: