9 תשובות
אפשר לצאת מהבית לא להגזים
לשמור על מרחק, ללכת עם מסיכה ולחטא כל דבר שאת נוגעת בו
לשמור על מרחק, ללכת עם מסיכה ולחטא כל דבר שאת נוגעת בו
שואל השאלה:
אין לי שם יחטטנים לא^ אבל סבתא שלי כן והיא ברחוב שלנוו ובא לי לבכות
אין לי שם יחטטנים לא^ אבל סבתא שלי כן והיא ברחוב שלנוו ובא לי לבכות
אנונימית
אל תצאי מהבית בכלל
יש עדיין קורונה?
לא לצאת מהבית
את או המשפחה שלך בקבוצת סיכון?
לא לגעת בדברים ברחוב ולהיות עם מסיכה וכפפות
שואל השאלה:
יש מצב שהיה גל שני
יש מצב שהיה גל שני
אנונימית
^^עדיין יש קורונה. לא מצאו תרופה או משהו כזה, ובגלל אין ממש סיבה להחזיר את כולם לשגרה... סתם יהיה עכשיו יותר חולים
באותו הנושא: