5 תשובות
בדרך כלל איפה שמניחים את הרב קו כדי לנקב את מניחה שם גם את החוגר וכך בוצע תיקוף. יש לך הרי נסיעות חינם ברגע שיבוא פקח תראי לו חוגר
אנונימית
את יכולה לתקף ואת יכולה גם לא
ברגע שהם רואים שאת חיילת הם 99 אחוז לא פונים אלייך
או שאומרים תראי חוגר וזהו מתקפים לך
שואל השאלה:
אבל כיבקשו ממני חוגר אז הם יראו שלא תקפתי לפני שעליתי לא ?
אנונימית
לרוב פקחים לא פונים לחיילים אבל עדיף שתתקפי על כל מקרה כולה שניה
אז פשוט תניחי על המכונה הקטנה של הרב קו וזה מתקף
אנונימית