5 תשובות
שהמדינה גם יכולה לעשות טעויות
שבסופו של דבר קשר עם אנשים חשוב כדי לא להשתגע ומזל שיש טכנולוגיה :)
שהבן הבכור שלי התקדם שפתחת משמעותית בזכות זה שד' נתן לי כוחות לקום ולעשות לוז וכו'..
שמזל שיש לנו אפשרות לשליח עד הבית כי אחרת לא היה לי ביצים ודברים בסיסים.
שכמה אנשים שאלו אותי אם אני צריכה עזרה כי ידעו שאני גרושה עם 2 לבד.
שפסח הזה לימד אותי שאין כמו חג ענקי ורועש אבל מהשקט הזה למדתי המון על עצמי, עשיתי המון חשבונות נפש כדי להתקדם :)
לא הקורונה חיזקה אותי
הסינון ששמתי חיזק אותי
נפלתי למקומות האפלים ביותר באינטרנט (כולם יודעים במה מדובר) והתרחקתי ממש. הייתי דתי וממש התרחקתי. ופעם אחת החלטתי שזהו, נמאס לי להיות עבד של הזוועה הזאת ושמתי סינון שחוסם את זה ויותר מזה (אפילו יוטיוב אין לי. ולא חדשות, לא רשתות חברתיות, לא סרטים)
מאז התחזקתי והתקרבתי יותר ל-ה'
אנונימי
נכון מאוד,

בורא עולם מראה לכולם שהוא שולט בעולם
וע"י חיידק קטן הוא יכול לנטרל אותנו
אין אדם שלא נפגע מזה
ב-מנהטן (ניו-יורק) מסעדות שמשלמות שכירות מטורפת ומסעדות מוכרות ומוערכות פשטו רגל
רק מראה שאף 1 לא יכול על בורא עולם
אין יותר את:'אני כוחי ועוצם ידי' (=מידת הגאווה)
אנשים שוברים את הראש במטרה לעבוד על תרופה ל-קורונה
מה שהם לא לוקחים בחשבון זה שאם בורא עולם רוצה הוא בקלות יתרה ייצור משהו חדש שינטרל אותנו בורא עולם נמאס לו מ:רוע, גאווה,רמאות,זילזול בדת,כפירה ומעל הכל חילול שבת
נותר להאמין למדע ולרופאים