15 תשובות
באמת? איך?
אנונימי
שואל השאלה:
5 במתמטיקה
5אנגלית
ואת שאר המקצועות שיש
ואז עוד 5 בפיזיקה
עוד 5 במדעי המחשב
5 בהנדסת תוכנה
ו5 בתוכנית חדשה שיש בבית ספר שמגישים עבודת חקר על תרבויות בארץ
ואני ממש אוהבת פיזיקה אז נרשמתי לתוכנית של פיזיקה חישובית שלומדים בבית דרך האינטרנט והיא גם 5
אבל נראה לי שלא חישבתי נכון..
:[
מה? איך
אני עושה חמש יחל בשלוש מקצועות ובעוד מקצוע 8 יחל
ואין לי חיים חוץ מהלימודים
גלי לי את הסוד שלך
וואלה מורידה בפנייך את הכובע
בהצלחה!❤
את בכיתה ט נכון?
שואל השאלה:
בינתיים
:[
אני עושה כרגע 41
ויש לי עומס ממש גדול, ממליץ שלא לעשות כל כך הרבה.
אני עושה 36, ואומר מראש שזה קשוח. הייתי בתחילת כיתה י' בתוכנית של התחלת אוניברסיטה בתיכון במקום מקצועות מסוימים, אבל ויתרתי כי זה היה ממלא לי מעבר לזמן הפנוי שנשאר לי מהלימודים
זה הגיוני, אבל למה שתעשי את זה לעצמך?
כשמגישים את הנתונים לקבלה לאוניברסיטה הם מתחשבים שלושת המגמות עם הציונים הטובים ביותר. מה גם שאין צורך אפילו בשלוש מגמות; שתי מגמות בציונים מאוד טובים מספיקים להכל(גם לרפואה).
אני לא מנסה להשפיע על ההחלטה שלך, אבל כל מגמה דורשת זמן, והתיכון זה לא רק בשביל ללמוד(כל מה שעשית בתיכון וגם מה שלא תעשי בסמסטר הראשון באוניברסיטה) - גם אם זה מעניין אותך, יש מצב שכדאי להוריד עומס כדאי ליצור זיכרונות; כי התיכון זה זמן נפלא שמתגעגעים אליו אח"כ.
כן. אני גם מכירה מישהו שעשה 60
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא עושה את זה בשביל היחידות אני עושה את זה כי זה נושאים שאני מאד אוהבת וממש רציתי ללמוד אותם
אני לא עושה את זה בשביל נקודות באוניברסיטה או משהו
אני ממש אוהבת פיזיקה אז אני מעדיפה כמה שיותר
אני כנראה אפרוש בעתיד ממשהו..
:[
שואל השאלה:
שמוליק^^
היחידות של הבית ספר זה 12 בלי אנגלית ומתמטיקה
:[
חחח רצון זה דבר טוב
נראה שתגיעי לתיכון
אבל תמקדי לגבוה
שואל השאלה:
אני יודעת שיש סיכוי שאצטרך לוותר על משהו :(
אבל אני אעשה מה שאני יכולה :)❤
:[