9 תשובות
מה ישלך להפסיד
לכי עלזה
תחשבי על זה רגע, מה יש לך להפסיד? יזרום זה מעולה אם לא יזרום תדעי שניסית כי אם בסוף תהיה לו חברה את תצטערי שלא ניסית
ואי פשוט אל
שלחי מה אכפת לך מקסימום הוא לא יענה הוא יחשב לחרא אמיתי ותדעי שאת סתם מבזבזת זמן עליו
שואל השאלה:
זה ידיד שפשוט השיחה זרמה
אנונימית
אין לך מה להפסיד
עדיף שתעשי את זה מאשר שתצטערי בעתיד שפספסת הזדמנות
הכל טוב(:
כן-כן, לא-לא, הכי הרבה הוא לא האחד בשבילך יבוא אחר(:
תשלחי תתענייני,אם הוא לא עונה ומסנן אז עזבי שחררי לא שווה אצזה והוא עשה פדיחה לעצמו ואין לך ממה לחשוש,ואם אתם ידידים אז זה הגיוני שתשלחי לו הודעה ממקום ידידותי.
להסתכן!
לכי תדעי, אולי הוא שווה את זה?;)