7 תשובות
לא. זה עניין של טעם
לא שיטחי, אי אפשר להיות בקשר אם אתה לא נמשך לבת הזוג שלך
ל א
גם אני לא נמשכת כמעט ללבנים אז אין בעיה, כל אחד וההעדפות שלו
לא, זה מה שאתה מעדיף
זה לא עניין של שטחיות.
הגיוני שלא תצא עם מישהי שאתה לא כלכך נמשך אליה.
הגיוני, זה הטעם שלך
אנונימית
גםאנילא