7 תשובות
מסכימה איתך
אבל יש גם אנשים שמקשיבים לפופ היא שמח שיש והם דיכאוניים
וגם יש את אלו שמקשיבים למוזיקה לפי אם הם אוהבים את הקצב שלה, פחות את המילים
שואל השאלה:
להקשיב למוזיקה שמחה אם אתה דיכאוני זה משהו אחר לדעתי
כאילו זה לצאת ממצב שלילי למצב חיובי
אבל אם מישהו שמח ומאושר למה שהוא יקשיב למוזיקה כמו של ליל פיפ שהיא מורידה את הvibration שלך? זה כאילו להכריח את עצמך להיות עצוב
לא בקטע רע כי אני באמת אוהבת את פיפ, אבל נגיד אם אני שמחה יהיה לי קשה לשמוע שיר שמדבר על מוות סמים ואובדנות ודיכאון
אנונימית
אני יכולה להגיד לך האמת שאני יכולה להקשיב לפיפ ולהיות במוד טוב, ובמצבים אחרים פשוט לבכות ברקע. מוזיקה זה גם איך אתה לוקח אותה. אם אני במצב רוח טוב לא חושבת ששיר יכול להוריד אותי, במיוחד כשזה פיפ.
אבל כן, הייתי אובדנית אז אני מבינה את הכוונה שלך ;_;
היי זה אני
אניי
לפי דעתי זה ממש לא נכון שלפי מוזיקה קובעים אם בן אדם דיכאוני או לא
סתם סטיגמה כזאת שמי ששומע אותם דיכאוני
שואל השאלה:
לא חושבת שזה סטיגמה, התוכן של השירים שלהם הוא דכאוני. מי שמקשיב לשירים עם תוכן דכאוני ונהנה מהם, הוא כנראה בדיכאון. הרי איזו סיבה אחרת יש לו להקשיב לשירים האלה? 99% מהשירים מדברים על רצון למות, בדידות, סמים ודיכאון.
אני אומרת את זה בתור אחת שהייתה בדיכאון קשה. הייתי שומעת מלא ליל פיפ, גוצ'י הייט וויטרס, השירים הממש עצובים של אקס ועוד הרבה כאלה, ועכשיו שהמצב שלי הרבה יותר טוב אני כבר לא שומעת אותם כי אני לא רילייט למילים וזו סתם מוזיקה עצובה.
אנונימית
^ מוזיקה זה לא אבחון לדיכאון,
אמרתי את שלי, יום יטוב