3 תשובות
זה לא כמו לעבור בית ספר.. לא יתרחקו ממך בגלל שבועיים שלוש
שואל השאלה:
אני פוחדת שכולם יתרחקו ממני אוף מה לעשות ?!?! ): ):
אני פוחדת שכולם יתרחקו ממני אוף מה לעשות ?!?! ): ):
תיצרי קשר זמני עם כמה שפחות מגע.. זה קשה אני יודע טבל תני לזה נסיון בעקבות המצב
באותו הנושא: