4 תשובות
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי tho.
זה לא מה ששאלתי tho.
אנונימית
וואי גם לי יש חברה כזאת, כשאני צריכה את העזרה שלה היא נעלמת או לא מנסה לעזור בכלל (היא מסוגלת לכתוב לי את מרגישה יותר סבבה בלי שהיא ניסתה להבין מה קרה או ניסתה לעזור)
זה ממש מעצבן,
אם זה קורה לך מלא פשוט תדברי איתה על זה כי זה באמת דוחה.
זה ממש מעצבן,
אם זה קורה לך מלא פשוט תדברי איתה על זה כי זה באמת דוחה.
לדעתי תרשמינ לה "אפשר לדבר איתך?" ומחר בבית ספר תדברו על זה..
תגידי לה יפה מהלב שלך מה שאת מרגישה כמו שאת כתבת כאן. זה לא יפגע בה אם את תדברי יפה.
תגידי לה יפה מהלב שלך מה שאת מרגישה כמו שאת כתבת כאן. זה לא יפגע בה אם את תדברי יפה.
ראיתי שנתת לי פרח ותודה,
ורציתי להגיד שמה שכתבתי לך זה מה שעשיתי לפני שבועיים עם החברה הכי טובה שלי וזה עבד, מאז זה השתפר.
ורציתי להגיד שמה שכתבתי לך זה מה שעשיתי לפני שבועיים עם החברה הכי טובה שלי וזה עבד, מאז זה השתפר.
באותו הנושא: