25 תשובות
אני חושבת שפשוט אנשים במעמד חברתי נמוך יותר רוצים לשתף, פחות אנשים יגידו 'יש לי הרבה חברים'
למרות שסטיפס לפעמים עוזר עם בדידות
למרות שסטיפס לפעמים עוזר עם בדידות
יש פה הרבה אנשים שנמצאים פה בשביל שתהיה להם סוג של בריחה מהמציאות, וזה יכול גם לעזור להם להעלות קצת את הביטחון... אני באופן אישי לא פה מאותה סיבה, אני פשוט נהנת לגלוש פה
כן גם אני שמתי לב לזה,
זה די עצוב תאמת
זה די עצוב תאמת
זה דבילי
יש אנשים כאלה ויש כאלה
זה אתר לכולם
ויש כאן הרבה פרחות במעמד "גבוה"
יש אנשים כאלה ויש כאלה
זה אתר לכולם
ויש כאן הרבה פרחות במעמד "גבוה"
אנונימית
אני במעמד סבבה בבית ספר ישלי מלא חברים פשוט שמשעמם לי אז אני בסטיפס זה מעביר לי את הזמן אף אחד לא אמר שאם מישהו בסטיפס זה אומר שאין לו חברים
שואל השאלה:
הי לב- אני מסכימה איתך יש בזה משהו
הי לב- אני מסכימה איתך יש בזה משהו
אנונימית
^ :)
מה הקשר פרחות זה שיש ילדות עם חברים זה לא אומר שהן פרחות
אנונימית
באתר הזה יש אנשים שעוזרים ויש אנשים שנעזרים
זה לא קשור לכמה חברים יש לך
יש כאן אנשים בלי \ עם חברים מבחירתם או מבעיה כלשהי
זה לא משנה וזה עצוב שמכלילים ככה
זה לא קשור לכמה חברים יש לך
יש כאן אנשים בלי \ עם חברים מבחירתם או מבעיה כלשהי
זה לא משנה וזה עצוב שמכלילים ככה
בדרך כלל הפרחות יהיו במעמד גבוה
אני לא פרחה ובבית ספר יש לי מספיק חברות
זה לא כזה קשור זה בעיקר סטיגמה
אני לא פרחה ובבית ספר יש לי מספיק חברות
זה לא כזה קשור זה בעיקר סטיגמה
אנונימית
שואל השאלה:
cool princess אני מאוד מסכימה, זה באמת לא קשור, פשוט אני מרגישה שיש סטיגמה כזאת אז עניין אותי מה אנשים אחרים חושבים חח
cool princess אני מאוד מסכימה, זה באמת לא קשור, פשוט אני מרגישה שיש סטיגמה כזאת אז עניין אותי מה אנשים אחרים חושבים חח
אנונימית
רוב קהילת סטיפס מורכבת מאנשים שהם חסרי ביטחון עצמי/בעלי חרדה חברתית או וואטאבר. דיברתי עם הרבה משתמשים פה וכולם היו כאלה.
אני ספציפית במעמד חברתי גבוה :) ואני כאן לפעמים בשביל טרולינג כי אני לא חלק מהקהילה הזאת ושמח שאני גם לא חלק ממנה.
אני ספציפית במעמד חברתי גבוה :) ואני כאן לפעמים בשביל טרולינג כי אני לא חלק מהקהילה הזאת ושמח שאני גם לא חלק ממנה.
אני בטוחה שדיברתי עם כל 260,000 המשתמשים. להיות אדם חרדתי/ עם ביטחון עצמי קצת נמוך ממך זאת לא קללה או שום דבר, אתה לא צריך להודות על זה שאתה לא חלק מה"קהילה" הזאת.
אני לא מתכוון לכל המשתמשים אלא דווקא לאלה שהפעילות שלהם פה גבוהה - את למשל מהנתונים שאני רואה אצלך בפרופיל
א-אאוץ' קטן
blasterjaxx
איך זה קשור לפעילות גבוה נשמה?
זה שהיא אוהבת לעזור ולענות על הרבה שאלות לא אומר שהמעמד שלה נמוך
היא משקיעה באתר בלי קשר ללצאת עם חברים למשל
אני למשל מבינה בהרבה תחומים.
אז אני עונה על הרבה זה לא אומר שאין לי חברים
יש לי חברים שאני אוהבת וחולה עליהם ואני לא יוצאת כל יום ,אני גם עובדת 5 ימים בשבוע
גם בגלל הקורונה אנשים בילו כאן המון זמן כי לא היה לאן לצאת
איך זה קשור לפעילות גבוה נשמה?
זה שהיא אוהבת לעזור ולענות על הרבה שאלות לא אומר שהמעמד שלה נמוך
היא משקיעה באתר בלי קשר ללצאת עם חברים למשל
אני למשל מבינה בהרבה תחומים.
אז אני עונה על הרבה זה לא אומר שאין לי חברים
יש לי חברים שאני אוהבת וחולה עליהם ואני לא יוצאת כל יום ,אני גם עובדת 5 ימים בשבוע
גם בגלל הקורונה אנשים בילו כאן המון זמן כי לא היה לאן לצאת
blasterjaxx אתה מוזמן לצאת מכאן אנחנו לא רוצים אותך
אנונימית
בינתיים ראיתי שרוב המשתמשים שיש להם נתונים גבוהים בפעילות פה הם דווקא אלו שאין איתם שום אינטרקציה חברתית. במיוחד האלו שיש להם כאן ראנק מיוחד,לא רק שאין איתם אינטרקציה , הם אפילו לא חברותיים וממורמרים.
אז כן מי שפעיל פה יותר זמן מראה על זה שאין לו תקשורת עם אנשים במציאות.
אז כן מי שפעיל פה יותר זמן מראה על זה שאין לו תקשורת עם אנשים במציאות.
-.-
ככה זה הרוב
גם לא הרוב
מה שתגידי
אתה מוזמן לצאת
אתה פגעת
אתה פגעת
נעץ כאן שיראו את התגובות שלו בחמות
blaster אתה איש קטן וממורמר
אנונימית