4 תשובות
במבחן לקבלה בדרך כלל זה פשוט מבחן ציורר קטן של לצייר איזה סקיצה.. אם את משקיעה אין סיבה שלא תתקבלי.. בדרך כלל בוחנים על פי כמה את רוצה להיות שםלא על פי כישרון
שואל השאלה:
סקיצה של מה? אני אוכל לבחור מה לצייר?
סקיצה של מה? אני אוכל לבחור מה לצייר?
אנונימית
בדרך כלל נותנים איזה קערת פירות או כיסא או חפץ שיש יש שם.. בכל מקום זה שונה, אין לך מה להילחץ מזה יותר מידי, לפני שאת ניגשת למבחן תתאמני בכל מיני סקיצות וטכניקות.. אם את רוצה את זה ותשקיעי את תתקבלי
שואל השאלה:
אוקיי, ותדה רבה :)
אוקיי, ותדה רבה :)
אנונימית