4 תשובות
אם את מתפשרת על אוכל קר את יכולה להביא מה שבא לך בקופסא. אני נגיד ממש ממש אוהבת פסטה רוזה כשהיא לא חמה.
את גם יכולה ללכת על קלאסיקאת הכאיך היותר משביע. את יכולה להוסיף טונה, עוף, ממרח פסטו בייתי אם יש לך. את יכולה להכין עראיס עם את טובה דברים בסגנון.
וכמובן, קישים, מיני פשטידת, דברים קטנים שאפשר לדחוס לתיק בקופסא
את גם יכולה ללכת על קלאסיקאת הכאיך היותר משביע. את יכולה להוסיף טונה, עוף, ממרח פסטו בייתי אם יש לך. את יכולה להכין עראיס עם את טובה דברים בסגנון.
וכמובן, קישים, מיני פשטידת, דברים קטנים שאפשר לדחוס לתיק בקופסא
בוריטו
לחמנייה עם חלווה וגבינה לבנה אני מוזר ik
שואל השאלה:
או מה שאתם אוהבים ..
או מה שאתם אוהבים ..
באותו הנושא: