4 תשובות
מה הקשר בדיחה?.. יש אנשים שקשה להם מתמטיקה ולא מתאים להם ללמוד מתמטיקה. תכבד ותפסיק לזלזל.
אנונימית
זה לא קשור לבדיחה כל אחד קשה לו דברים אחרים
ו803 של 3יחל מאוד קשה
הבגרות של כיתה י' בהחלט בדיחה.
זו של י"א, אין לי מושג לגביה.
י"ב יותר מסובכת עד כמה שידוע לי, לא ראיתי.
לא. למי שנמצא שם, זו לא בדיחה. זו הרמה לה הוא מסוגל, והרבה נלחמים בשביל לעבור את הבגרויות של 3 יחידות.
באמת שלא הוגן לומר את זה.. לא סתם יש רמות, יש כאלה שהמקום הנכון להם הוא ב3 ויש ב5.. כמו בכל דבר בחיים. מתמטיקה זה כישרון, אני באמת מאוד מאמינה בזה שאו יש לך את זה או אין לך את זה.. ואגב, השאלון האחרון של 3 יחידות, שאלון 803 - נחשב ברמה גבוהה יחסית.. ובטח ובטח שלתלמידי 3 יחידות.