6 תשובות
כי חברות מזויפות יעזבו אותך ברגע שיהיה להן בן זוג
כי 15 מזויפים שווים לאפס חברים זאת לא חברות אמיתית
אנונימית
כי ברגע האמת את מגלה שמתוך 20 איש שאהבת מוסמכת עליהם נשארת עם 2
את רוצה חברים כדי שיראו שיש לך חברים או כדי להרגיש אהובה ושיהיה לך עם מי לדבר באמת? זה את מחליטה
כי ברגעים הקשים אין באמת מי שיעזור לך מהלב, אין מי שיחמיא לך באמת, לא מי שיהיה איתך, ולא כלום... רק יהיה חבר מזוייף וזה לא כיף איתו ולא שווה.
אז עדיף 2 חברים אמיתיים שיהיה לך על מה לדבר איתם ויהיו איתך המון שנים ויאהבו אותך ועוד.
שואל השאלה:
או
תודה..
אנונימית