5 תשובות
כי הם אנשים רעים
עזבי סתם זבלים
כי הם לא באמת חברים שלך .
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כל יום אותה שאלה?
כי הם חארות והם פגעו בך והם לא חברים אמיתיים שלך
תשחררי עם כמה שזה קשה
זה רק יעשה לך טוב
כי הם חארות והם פגעו בך והם לא חברים אמיתיים שלך
תשחררי עם כמה שזה קשה
זה רק יעשה לך טוב
באותו הנושא: