5 תשובות
כי הם אנשים רעים
עזבי סתם זבלים
כי הם לא באמת חברים שלך .
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כל יום אותה שאלה?
כי הם חארות והם פגעו בך והם לא חברים אמיתיים שלך
תשחררי עם כמה שזה קשה
זה רק יעשה לך טוב