7 תשובות
זה לא נותן כלום בסוף כולם לומדים באוניברסיטה ואם לא אפשר מכללה
מכיר לך את התחום
עוזר לך להבין מה בא לך ללמוד בעתיד
עוזר לך להבין מה בא לך ללמוד בעתיד
רוב המקצועות המדעיים באוניברסיטאות ידרשו ממך 5 יחל פיזיקה, אם לא תעשי את זה בתיכון תצטרכי להשלים קורס פיזיקה בהמשך, ומעל 85 בסופי בפיזיקה זה יותר בונוס מביולוגיה
מבחינת כמות נקודות בונות אני חושבת שאין הבדל אבל אני מאוד לא בטוחה כי אין לי מושג (אני לומדת ביולוגיה) אבל תלכי למה שיותר מעניין אותך
פשוט פיזיקה יותר מרשים, אם תראי למישהו שעשית מגמת ביולוגיה או פיזיקה, פיזיקה זה הרבה יותר מרשים...
אנונימי
פיזיקה פשוט יותר נחשב מביולוגיה
אם תקחי ביולוגיה זה פותח לך דברים מאוד בודדים וספציפים.
פיזיקה פותח הרבה יותר דברים ואפילו דברים של ביולוגיה.
אם את לא רוצה להתעסק בטבע בעתיד או ברפואה אז תלכי לפיזיקה.
פיזיקה פותח הרבה יותר דברים ואפילו דברים של ביולוגיה.
אם את לא רוצה להתעסק בטבע בעתיד או ברפואה אז תלכי לפיזיקה.
באותו הנושא: