8 תשובות
כן.
לא, זה לא בריא כי אם את לא מרעיבה את עצמך אז צריך לעשות הרבה ספורט וזה בסוף ייפגע לך בגוף.
וכמובן אל תרעיבי את עצמך...
כן אבל זה לא ממש בריא
שואל השאלה:
אני לא מרעיבה את עצמי אני עושה ספורט ואוכלת בריא
אנונימית
שואל השאלה:
לא ירדתי 12 קילו אבל...
אנונימית
זה היה למי שכתב מעליי..
אנונימית
ולשאלה: אם את בדיאטה ואת בהתחלה יכול להיות כי זה נוזלים אבל אם זה ממשיך ככה זה מהר מידי
אנונימית
זה שהורדת 12 קילו בחודש לא אומר שום דבר. כי זה לא תקין בשום צורה. כאילו מה הקטע? לעודד אנשים לעשות דברים לא בריאים?
אנונימית