6 תשובות
לא יחשבו שום דבר.
לא מוזר
לא מוזר
אנונימי
לא מוזר:)
לא יחשבו שזה מוזר יש מלא בנות שמעדיפות ללכת ככה
לא זה בסדר
אני עושה את זה כל הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם(: הרגשתי חסרת ביטחון לגבי זה אבל החזרתם לי את הביטחון
תודה לכולם(: הרגשתי חסרת ביטחון לגבי זה אבל החזרתם לי את הביטחון
אנונימית
באותו הנושא: