18 תשובות
שואל השאלה:
יאי תודה, אגב גם לי קוראים שחר
יאי תודה, אגב גם לי קוראים שחר
אנונימית
אל תדאגי חברה שלי עשתה זה כואב רק בהתחלה זה יעבור גם ככול שיעבור הזמן כול פעם בחידוש של הגומיות זה יעבור יותר ויותר מהר אל תדאגי
כל טיפול שאת מחזקת זה כואב רק לכמה ימים זה עובר
לי *כאב* להוריד גשר את יודעת השיניים שלי ככ התרגלו לזה
זה משתחרר בסוף ומתרגלים ממש מהר והכאב הופך להיות ממש סביל
תתחדשי (:
זה משתחרר בסוף ומתרגלים ממש מהר והכאב הופך להיות ממש סביל
תתחדשי (:
אחרי שבוע את לא תרגישי אותו בכלל
היווש שחר ברור שהם נחלשים הכל טוב זה יהיה ככה רק כמה ימים וכל פעם בחידוש זה יהיה אותו סיפור אם את רוצה מוזמנת לפרטי ואספר לך עוד על סבל הגשר (;
זה יעבור לך בקרוב, רק כמה ימים זה יכאב
תקחי משכך כאבים ותשימי את השעווה שהביאו לך
ואני אכלתי גלידה ודברים קרים
תקחי משכך כאבים ותשימי את השעווה שהביאו לך
ואני אכלתי גלידה ודברים קרים
אני עשיתי גשר וזה כאב רק בשבוע הראשון מאוד , ברמה שלא הייתי מסוגלת לאכול כמעט כלום, אבל אחרי שבוע הכל עובר וזה כבר לא כואב בכלל, אל תלחצי, זאת רק ההתחלה אחרי זה זה משתפר
אנונימית
הם נחלשים תוך שבוע-שבועיים, אבל כן כשתחדשי גומיות יכאב לך כל פעם לכמה ימים
זה רק כואב בהתחלה וברגע שתורידי את זה את תעופי על עצמך
את לא תרגישי אותו בכלל עוד כמה ימים אל תדאגי
שחר, עוד כמה ימים הכאב יעבור. בימים הראשונים הכאב מוגבר מכיוון שרק שמת את הקוביות.יהיה לך קושי לאכול אוכל קשה וכו'.בהצלחה!!
זה יחלש לך, אחרי שבוע מקסימום. הורדתי אותו לא מזמן יאי. ממליצה לך לאכול דייסות כי זה היה הדבר היחיד שאני אישית הצלחתי לאכול בימים הראשונים
כל פעם שיחדשו לך את הגשר זה יכאב לאיזה יום אבל מתרגלים
הם נחלשים עם הזמן.
רק בימים הראשונים
לא כאב לי לשים אבל זה הציק לי לאכול בשבוע הראשון, אחרי זה זה עובר
אל תדאגי זה כואב רק ביומיים שלוש הראשונים בגלל שזה מזיז את השיניים כדי לסדר אותם אז זה כואב טיפב זה עובר