התחברות
הרשמה
אוף קיבלתי 70 במתכונת בפיזיקה, זה טוב או לא?
28 במאי 2020, 08:58
ציונים
בגרות
מתכונת
פיזיקה
2 תשובות
זה סבבה
W
WalakMe
זה מעולה.
l
loyalty
באותו הנושא:
קיבלתי במתכונת בפיזיקה 78 מה לעשות?
אם קיבלתי במתכונת בפיזיקה (מכניקה ) בחמדע ( מרכז של פיזיקה וכימייה בתל אביב ) בדיוק עובר
לרשום במתכונת בפיזיקה
קיבלתי במתכונת בתנך 83 זה טוב?
קיבלתי 57 במתכונת במתמטיקה והוגשתי על 90
יש לי מתכונת בפיזיקה והיא ממש קרובה...
קיבלתי 88 במתכונת באנגלית 5 יח, זה טוב?
אם במתכונת קיבלתי 93 ובבגרות 80. מה הסופי?
קיבלתי 100 במתכונת שנייה במתמטיקה כי מתכונת ראשונה קיבלתי 60.. (ממש קשה לי) ועכשיו כשאני עפ מורה פרטי הכל הולך מצויין
70 במתכונת בפיזיקה.
אוף קיבלתי 80 במתכונת בספרות, עד כמה זה גרוע?