7 תשובות
כדי שלא.. את יכולה לשים קורנפלקס רגיל ובננות במקום, זה ממש טעים =)
ממש לא זה בריא!
עדיף מאוד שתאכלי ארוחה בריאה ומלאה, ככה גם תהיי שבעה יותר וגם תשמרי על הדיאטה.
כמובן שמותר פעם ב... אם רק התחלת את הדיאטה נסי להחזיק עוד, אם את כבר זמן מה בדיאטה פנקי את עצמך ;)
את יכולה לפנק את עצמך מידי פעם.. אבל על כריןת לא הייתי ממליצה:\ את יכולה לאכול אבל כמות קטנה:)
תבדקי כמה קלוריות זה ותראי עם זה שווה לך.
ישמצב שזה כמו ארוכה רגילה
רצוי לא אם ממש באלך את יכולה זה לא כזה נורא
ממש לא!
מותר פעם ב..