7 תשובות
לבטל.
לטעמי- משפחה לפני דברים אחרים.
ללכת לסבתא להגיד שאת לא יכולה לבוא למה שקבעת
שואל השאלה:
לא חשבתי אחרת אבל אמא שלי טוענת שזה בצדק שהיא לא ספרה לי ואני נדפקתי בסוף
אנונימית
לא חושבת שזה היה נכון לא לספר לך. תוכניות תמיד מודיעים מראש.
אבל כך או כך, זו משפחה.
זה ממש תלוי, אם זאת הייתי אני לא הייתי הולכת כי המשפחה שלי לא בדיוק משפחה, אנחנו כמו אנשים זרים (אל תשפטו לפני שאתם יודעים את הסיפור).
הייתי הולכת לאן שקבעתי.
אבל תאכלס, אם במשפחה שלך אין פדופילים, אין אנשים שגנבו מההורים שלך כסף, אין אנשים שלא מכבדים אותך, אין פושעים, אין אנשים שלא מספרים לך שיש מישהו חדש במשפחה, אין אנשים שנתנו לך לישון באוטו ובמלון במקום בדירה ריקה שהייתה להם וכו... אז לכי.
שיט זה יצא ממש מתמסכן אבל זאת המשפחה שלי ובגלל זה אנחנו לא הולכים אליהם אלא רק חוגגים עם המשפחה המצומצמת יותר ואני אומרת לך את זה כדי שתעשי עם המשפחה שלך בדיקה, אני מעריכה ואוהבת מאוד את האנשים מהמשפחה שלי שכן מכבדים אותי, אלו שהיו בשבילי ואיתם אני חוגגת היום את שבועות.
אם אין לך כאלה במשפחה אז לא תלכי, אם יש לכי.
אנונימית
שואל השאלה:
מצטערת בשבילך..
אצלי יש לי יותר בעיות עם אמא ופחות עם המשפחה המורחבת
אנונימית
^אז מקווה שהלכת אליהם, הריב עם אמא שלך לא אמור להפריע.
אנונימית
באותו הנושא: