16 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט מאוהב בה, אני רק רוצה לראות אותה כבר ולתת לה חיבוק של שעה
אנונימי
ממש אין סיבה שתנתק איתה קשר בגלל זה...אתם תמיד יכולים להיפגש מידי פעם..
שואל השאלה:
היא רחוקה מאוד מאוד זו נסיעה של 5 שעות
אנונימי
אם אתה מנתק איתה קשר כואב לך יותר ואתה מתגעגע יותר
אל תנתק איתה קשר בגלל זה אתה יכול לנסוע עלייה גם אם זאת נסיעה ארוכה אני בטוחה שזה יהיה שווה את זה
שואל השאלה:
זה עדיף מאשר לפתח אלייה מיליון ואחת רגשות ולדמיין כל יום כמה טוב יהיה לי אם היא תהיה לידי רק לכמה שניות אפילו
אנונימי
שואל השאלה:
נגיד וגם אם נהיה ביחד, זה קשר מרחוק וזה מסובך בטירוף

בבקשה תעשו שזה יגיע לכמה שיותר אנשים
אנונימי
אל תנתק קשר אבל תפחיתו את ההתלהבות,
אני מדברת עם מישהו מאילת כשאני גרה במרכז אבל יודעת שלא יצא מזה שום דבר אז אני מנסה לא להתחבר
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו לי היא לא יוצאת לי מהראש
אנונימי
שואל השאלה:
זה קשה, מאוד קשה
אנונימי
אין מה לעשות, זה לא החלטה שלנו. כתבתי לך מה אני עשיתי עם מי שאני מדברת איתו מאילת ואני באותו מצב תאמין לי.
אנונימית
שואל השאלה:
יש בנינו כל כך הרבה רגשות אין לך מושג כמה, רגשות מוגזמים אבל
אנונימי
אצל כולנו בגיל הזה, אבל אין כלכך מה לעשות :/
אנונימית
שואל השאלה:
בת כמה את אם אפשר לשאול?
אנונימי
גם יניר ועדן גרים רחוק אחד מהשני והם ביחד..
שאלת בת כמה אני, אני 14 וחצי והוא 16 וחצי
אנונימית