היי, יש לי משהו לספר ויש מצב שהוא ישמע מוזר ואפילו מצחיק אבל אני רציני לגמרי.
אני לא ממש יודע איך להסביר את זה אבל אני מרגיש שיש איזו אפלה בתוכי. אפלה כזו שאני מרגיש כאילו אני לא אנושי, ואין בי שום פחד ואני פשוט מתנהג כמו זומבי. ואפילו לפעמים מחשבות על להתאבד. זה נורמלי?? יש עוד אנשים כאלה בעולם או שזה רק אני??