12 תשובות
הדוד חיים? אני בווכה פה
שואל השאלה:
צרחתי רשמתי לו
צרחתי רשמתי לו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא שלח לי שוב בת כמה
הוא שלח לי שוב בת כמה
אנונימית
חחח איזה טמבל מה זה
תעני לו נראלי אין דרך חזרה כי אין קטילות על זה
שואל השאלה:
נשבעתת
נשבעתת
אנונימית
תגידי לו מה אתה תוכי?
את הגיל שלך...?
אנונימית
מי זאת חיים
תגידי לו "מי זה חיים?"
הכלבה שלי חיים בת 3
חיים בת 6
באותו הנושא: