5 תשובות
עבדתי בבית ספר שלי בערך חודש וקצת.. עזרתי לסדר וכל זה, זה היה בחופש וקיבלתי 21.45 שקל לשעה (שכר מינימום)
אנונימית
29 שקל לשעה, אצל אבא שלי במשרד
עבדתי בגן ילדים קיבלתי 30 לשעה
אני קיבלתי 100 שקל ועשיתי בייביסיטר לילד בן 5 ילדה בת 8 וילד בן שנה וחצי בערך ואני הייתי בת 13 לפני שנתיים והם ישנו לא עשיתי כלום רק פעם בחצי שעה בדקתי אותם ושמרתי עליהם 3 שעות כל הזמן רק הייתי בטלפון
וגם זה היה חברים של ההורים שלי שהם הכירו בגלל שאח שלי והילד בן ה5 היה איתו באותו גן ויצא שאני שמרתי עליהם זה היה הכסף הכי קל שהרווחתי בעבודה
32 באולם אירועים
23 בעבודה השנייה בריבאר
30 בפיצרייה ואחרכך העלו ל32

אל תעבדי במקום שמשלם פחות מ30, לא שווה