8 תשובות
בעד.
בעד
אין לי כוח לבגרויות
לא יסגרו, אלה שמועות אבל לצערי הרב לא יסגרו..
וכן אני בעד
בעד.
ישראלים לא יודעים לשמור על ההנחיות, אז אין מה לעשות.
בעד רצח
בעד
גם ימנע הדבקות וגם לא נצטרך לצאת בחום הזה ולהתייבש בכיתה
אנונימית
בעד, יש שוב עלייה בתחלואה וחשש לגל שני.

מתוך n12:
"פרסום ראשון | בעקבות העלייה בתחלואה - משרד הבריאות דורש לסגור את חטיבות הביניים:
74 חולים חדשים ביממה - הנתון הזה גורם לדאגה רבה בקרב ראשי מערכת הבריאות שכעת יוצאים בדרישה לסגור את חטיבות הביניים מחשש להתפשטות של גל שני".
נשמע שהם באמת די רציניים בנושא. אבל זו עדיין לא החלטה סופית.
בעדד