11 תשובות
רגע... חזרנו ל2013 ולא ידעתי?
לא כזה נדיר, פעם הייתי קונה את הארטיקים האלו וכבר יש לי 2 אנגרי בירדס זהב.
שואל השאלה:
hey darling יש לי הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
המון ליתר דיוק
אנונימית
שואל השאלה:
עד היום נשאר לי מאז
אנונימית
שואל השאלה:
ענונימיט 2 זה אומר נדיר
אנונימית
אין לי המון אנגרי בירדס, יש לי בערך 20
מאוד
זה היה נחשב הכי נדיר לפי מה שאני זוכרת
היתי אוספת מלא
אין לי מושג
אבל זה לא כזה נדיר כי אין לזה אוסף באופן רישמי
אני זוכרת אבל לא עד כדי כך
וואי זכרונות
זה היה מאוד נדיר ניראלי
היה לי אוסף גדול של זה אלוהים יודע איפה זה עכשיו