7 תשובות
אנחנו לא יכולים לדעת את זה
תשתפי אותו בזה ותדברו
תשתפי אותו בזה ותדברו
אנחנו לא יכולים לדעת זה בטוח
את צריכה לפתוח את זה איתו, ולהגיד שאת מרגישה ריחוק ואת לא מבינה ממה הוא נובע, ולנסות לפתור את זה איתו
את צריכה לפתוח את זה איתו, ולהגיד שאת מרגישה ריחוק ואת לא מבינה ממה הוא נובע, ולנסות לפתור את זה איתו
יכול להיות המון סיבות.. תנסי להתקרב לבדוק מה איתו.. אולי עובר עליו משהו.. אולי הוא צריך קצת זמן לבד.. ואולי הוא כבר לא בעניין.. את צריכה מדבר אילו
אולי עובר עליו משהו.
אולי שמהו בניכם קצת מפריע או התקלקל, יש 1,00001 סיבות שאפשר *לשער* את לא יכולה לדעת מלשער מהי האמת.
דברי איתו. זה חבר שלך.
אולי שמהו בניכם קצת מפריע או התקלקל, יש 1,00001 סיבות שאפשר *לשער* את לא יכולה לדעת מלשער מהי האמת.
דברי איתו. זה חבר שלך.
שואל השאלה:
אמרתי לו שאני מרגישה שהוא מרוחק אבל הוא הכחיש, אני עייף הוא אומר.
הוא לא יוזם מגע מיני כמו קודם, התשובות שלו אליי נהיו יבשות וגם בהודעות, הוא לא כל כך יוזם שיחות וגם כשאנחנו מדברים אחד עם השני אני מרגישה ממנו שלא כיף לו.
ואני אומרת לעצמי שאני מדמיינת כי לא חסר לי כלום איתו הוא כל כך טוב אליי, אבל אני פחות נהנית כשהמצב ככה. או לפחות כשאני חושבת שהמצב ככה.
אני מבואסת מאוד ולא יודעת מה לעשות :(
אמרתי לו שאני מרגישה שהוא מרוחק אבל הוא הכחיש, אני עייף הוא אומר.
הוא לא יוזם מגע מיני כמו קודם, התשובות שלו אליי נהיו יבשות וגם בהודעות, הוא לא כל כך יוזם שיחות וגם כשאנחנו מדברים אחד עם השני אני מרגישה ממנו שלא כיף לו.
ואני אומרת לעצמי שאני מדמיינת כי לא חסר לי כלום איתו הוא כל כך טוב אליי, אבל אני פחות נהנית כשהמצב ככה. או לפחות כשאני חושבת שהמצב ככה.
אני מבואסת מאוד ולא יודעת מה לעשות :(
אנונימית
השאלה אם הוא ככה רק אלייך או אל כולם
תתקרבי אליו מטומטמת
באותו הנושא: