30 תשובות
לקחת לה חוטיני של ויקטוריה סיקרט
אנונימית
כי היא רוצה מזכרות ממך ודברים עם הריח שלך זה ממש כיף וואי
שואל השאלה:
אבל היא לקחה לי שבע
אבל היא לקחה לי שבע
אנונימי
וואי וואי הגזימה
אנונימית
חחחחחחחחח משתתף בצערך
תדרוש את זה בחזרה, תגיד לה שאם היא לא תחזיר אתה תתלונן במשטרה.
אל תקח לה! זה אכזרי ):
תשאיר לה 1 2 ותבקש ממנה את השאר חחח
שואל השאלה:
אוף היא לא רוצה לתת לי
אוף היא לא רוצה לתת לי
אנונימי
בצדק, זה נוח, וזה גורם לבנות אחרות לקנא ומסמן שיש לה חבר ושהיא שלך, זה כזה חמוד):
חחחחחח מת
חמוד אבל בסוף ישאר בלי בגדים
נו נהדר^
אנונימית
זה חמוד וזהו, תן לה.
קח לה את החזיות כל פוטר שהיא לוקחת קח חזיה/חוטיני במידה ויש לה
אנונימי
מה זה תן לה הוא רוצה את הבגדים שלו חחח
מה זה עניינך
היא תחזיר לך אותם בסופו של דבר... בתקווה חחח
חחח שתיהיה אצלה תגיד לה שאתה גם צריך קצת וקח כמה
או שפשוט כשתישן אצלה תיקח בחזרה את כל הפוטרים כשהיא ישנה
חחח מצטערת, אבל זה אבוד.
אגב, אנחנו פשוט אוהבות את זה, אחותי הגדולה לקחה לחבר שלה מלא פוטרים (אחח מה שאפשר להשיג בזוגיות של 5 שנים) והיא ממש אוהבת לישון עם זה, היא לוקחת איתה פוטר אחד לצבא וישנה איתו בלילה כי היא אומרת שככה היא מרגישה קרובה אליו (עכשיו היא לוקחת חולצות ולא פוטרים כי כבר קיץ וחם).
פשוט תבקש שתחזיר לך שניים-שלוש.
(אבל תכלס? תודה שאין יותר חמודה ממנה כשהיא לובשת את הפוטרים שלך).
אגב, אנחנו פשוט אוהבות את זה, אחותי הגדולה לקחה לחבר שלה מלא פוטרים (אחח מה שאפשר להשיג בזוגיות של 5 שנים) והיא ממש אוהבת לישון עם זה, היא לוקחת איתה פוטר אחד לצבא וישנה איתו בלילה כי היא אומרת שככה היא מרגישה קרובה אליו (עכשיו היא לוקחת חולצות ולא פוטרים כי כבר קיץ וחם).
פשוט תבקש שתחזיר לך שניים-שלוש.
(אבל תכלס? תודה שאין יותר חמודה ממנה כשהיא לובשת את הפוטרים שלך).
לא יודעת מה מוצאות בזה.
פשוט תקני פוטר במחלקה של גברים
פשוט תקני פוטר במחלקה של גברים
זה לא אותו דבר^
אנחנו לא לוקחות להם בגלל שבא לנו פוטרים גדולים, זה אפשר להשיג בכל מקום.
אנחנו לוקחות להם כי זה כיף כזה שזה שלהם, זה כמו להיות איתן כל הזמן, ומי לא רוצה להיות עם האדם שהיא הכי אוהבת??
אנחנו לא לוקחות להם בגלל שבא לנו פוטרים גדולים, זה אפשר להשיג בכל מקום.
אנחנו לוקחות להם כי זה כיף כזה שזה שלהם, זה כמו להיות איתן כל הזמן, ומי לא רוצה להיות עם האדם שהיא הכי אוהבת??
אני. זה פשוט תופעה מוזרה וממש לא הכרחית.
זה הבגדים שלהם- אל פשוט אל תקחו להם אותם...
תקנו.
זה הבגדים שלהם- אל פשוט אל תקחו להם אותם...
תקנו.
שמעו שזה באמת לא בסדר מילא פוטר אחד או שתיים אבל 7? מה זה החרא הזה
אנונימית
אבל זה לא קשור לפוטר, זה קשור למי שזה שייך לו, באותה מידה בנות גם לוקחות חולצות ומכנסיים של בנים סתם כי הן אוהבות שזה של החבר שלהן.
אנונימית-
כן תכלס, פוטרים לא גדלים על העצים
כן תכלס, פוטרים לא גדלים על העצים
בנות שעושות את זה- אתן צריכות להפסיק
זה אולי חמוד שיש פוטר אחד למזכרת אבל 7? כמה מזכרות את צריכה אחותי
אנונימית
באותו הנושא: