6 תשובות
אני רק היום נרשמתי ואני לא חושב שהאנשים כאן מוזרים, אבל אולי זה רק הרושם הראשוני שלי עליהם
זאת סטיגמה כזאת.
אני בדיוק כמוך.
אני בדיוק כמוך.
סתם כי הם חושבים שזה "מגניב".
ממליצה להתעלם מהם. הפסד שלהם שהם לא חלק מהממלכה הזאת:)
ממליצה להתעלם מהם. הפסד שלהם שהם לא חלק מהממלכה הזאת:)
כי גידלו אותם בתוך תבנית
וכל מי שגדל מחוץ לתבנית שלהם הוא מוזר
את רואה את זה כדבר רע
אני אומרת להיפך
וכל מי שגדל מחוץ לתבנית שלהם הוא מוזר
את רואה את זה כדבר רע
אני אומרת להיפך
אין לי מושג לא כולם כאלה...
אני נגיד מודה בזה שאני מוזרה אבל לא מסכנה
גם אני כאן בשביל לעזור לאחרים ולפרוק מדי פעם דברים וזה ואפילו אני הרוב שואלת שאלות דפוקות אבל סבבה ;}
אני נגיד מודה בזה שאני מוזרה אבל לא מסכנה
גם אני כאן בשביל לעזור לאחרים ולפרוק מדי פעם דברים וזה ואפילו אני הרוב שואלת שאלות דפוקות אבל סבבה ;}
מה לעשות לפעמים אנשים כאן באמת מוזרים. מה שכן יש כאלה שהם לא כאלה מוזרים
באותו הנושא: