11 תשובות
בסופו של דבר כן ואת לא תפסידי כלום, מילה שלי
יש פרקים שקשה להבין אבל אחרי כמה פעמים שאני רואה את זה אני מתחיל להבין וזה באמת סדרה מעניינת
תמשיכי ותביני... בסופו של דבר צריך ממש להתעמק בפרקים ולנתח אותם כדי להבין מה המשמעות שלהם... חוץ מההומור יש עוד מלא מעבר...
אנונימית
לא כולם מבינים ריק ומורטי, אם לא הבנת כנראה שגם לא תביני
זו לא שטות זה נכון אחי אבל סבבה
בדוק
וטפ מה אתה רוצה אחי
לא דיברתי בכלל על מי מיוחד ומי לא.
יש לי חברים שראו ולא הבינו מזה כלום, ויש לי כאלה שכן.
זה לא שמי שמבין הוא מיוחד, מי שמבין את זה הוא פשוט מבין את זה.
לא דיברתי בכלל על מי מיוחד ומי לא.
יש לי חברים שראו ולא הבינו מזה כלום, ויש לי כאלה שכן.
זה לא שמי שמבין הוא מיוחד, מי שמבין את זה הוא פשוט מבין את זה.
רק אם יש לך אייקיו מספיק גבוה את תביני
את כן תביני וזה מושלם אבל הכל שם מסובך וזה מקסימי כי המוח שלי הופך את זה ליותר מסובך
כן גם לי בהתחלה הסדרה הרגישה מוזר
וואי זאת סדרה אש אני התחלתי לצפות בה לפני שהתלהבו ממנה.. אני ממש אהבתי