8 תשובות
לא!!
גם רשום על הבקבוק של האלכוג'ל לא לשים על פצעים.
ךא זה ישרוף לך עוד יותר
חחח עכשיו אין מישהו שאין לו אלכוג'ל אבל אל תשימי כי זה לא טוב יש בזה חומרים שלא אמורים להיות בתוך פגע פתוח
זה טוב אני הייתי שם על פצעים וזה היה עובר מהר
לא. מים ופלסטר זה מספיק טוב. פולידין (או כל משחה אנטיספטית) גם יעזור.
שתפי עם סבון ובמים ותכסי עם פלסטר כדי שלא יזדהם
ותקני בהזדמנות הראשונה כדי לחטא יוץר טוה
לא!! תשטפי במים עם סבון ואל תשימי שמיכה או בגד עם הפצע כדי שכלום לא ידבק אליו..