35 תשובות
^הם שרפו תחנת משטרה ונראה לי התפוצץ צינור גז
לאא
ושרפו מלא מכוניות, התפרעו
בסוף אומרים שאיתיופים בהמות, באמת שאנחנו ממש מרוסנים
אם הם עשו את זה זה הגזמה של ממש.. אנשים יכולים להיפגע, תיקים, פושעים זה ממש ממש ממש נורא!!!!!!!
אנונימית
אנונימית-
תפסיקי להאמין לשטויות שאת קוראת/מה שהמשטרה מספרת

תהיי אמיצה וכתבתי את זה מהפרופיל שלך ולא מאנונימי יפחדניתת
לא, היה עליהום והצתות אבל עוד לא שמעתי על תחנות משטרה שהגיעו למצב שהן בהצתה.
והם (האפרו אמריקאים) שרפו את תחנת המשטרה בצדק !!
כמה הם יכולים לסבול את הגזענות הזאת,
רק באלימות זה יכנס לאנשים למוח
לא
די להשוות אותנו לשחורים באמריקה !!
איך הגזמה ?!
את יודעת כמה אתיופים סובלים מאלימות וגזענות משטרתית ?! אנשים נרצחים שם על היותם שחורים !!
את לא יודעת מה הם עוברים, אז אל תכתבי פה שטויות
אני לא מתכוונת לנהל וויכוח עם פחדנית, תחשפי את עצמך
אעלק "האנונימית שמעליי" אתן אותה ילדה מסכנה.

דיי לצאת סתומה ולעשות לעצמך פלוסים!
זה עלוב.
תחשבי בהגיון, למה שהשוטר ירצה להרוג ילד? עזבי עדה דת וכולי, למה שהוא ירצה להרוג מישהו? החיים של *השוטר* ייהרסו, יש לו ילדים אישה ומשפחה, למה שהוא ירצה להיות בכלא על רצח? הוא עשה את זה נטו כי הוא הרגיש מאויים כי זה באמת מפחיד שבאים אלייך חבורה ענקית אז הוא ניסה לירות לשמיים או לרצפה, לא יודעת לאיפה אבל הילד ז"ל נפטר מזה בלי כוונה של השוטר
אנונימית
"אתם מגדירים את עצמכם ככאלה וגורמים ליחס של אחרים להיות גם ככה"- האנונימית שכתבה את המשפט הזה, את באמת צודקת ואין לי משהו אחר לומר... ברור שיש גזענות אבל הגזענות היא לא רק עליהם!!!! אותי לא קיבלו לכיתת מופת בגלל שהשם שלי לא ישראלי, ההורים שלי נלחמו והיום אני הילדה עם הממוצע הכי גבוה בשכבה!!!!!!!!!!!!! גם כלפיי הייתה גזענות, גם אני בכיתי על זה אבל אני לא מגיעה לרמה שכזאת
אנונימית
יון זה פשוט מעצבן אותי שלבנים חושבים שהם יודעים מה אנחנו עוברים במדינה הזאת ..
עד שלא תחוו גזענות אל תדברו איתי
גם כלפיי יש גזענות בגלל מה שכתבתי פה למעלה, כולם חווים גזענות כלשהי ברמות שונות אבל אל תגידו שאתם המסכנים היחידים כי באמת ימשיכו להתנהג אליכם ככאלה! אני אומרת את זה לטובתכן, באמת!!!
אנונימית
די די את מביכה את עצמך
אני לא אומרת שכל דבר הוא גזעני אבל יש פעמים שזה כן וזה ניכר
עד שלא תחוו גזענות אל תדברו איתי? חמודה, גם אני עברתי גזענות אבל את מסתכלת רק על העדה שלך ולא קראת את מה שכתבתי כנראה, אנחנו כותבות מאנונימי כי וואלה מפחדות שתביאו את כל החמולה לקיר שלי.. אני לא גזענית ולא רוצה שיחשבו שאני ככה בגלל הדעות *הנורמליות* שלי- עוד סיבה.
גם אם הנהרג היה לבן הייתי אומרת אותו דבר!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה לא משנה הצבע!!! למה נראה לכם שהוא נהרג בגלל הצבע שלו??! למה שהשוטר ירצה להיכנס לכלא כשיש לו משפחה וילדים? אתן יודעות שאנחנו צודקת... אתן פשוט תקועות על דעה אחת שחינכו אתכן מגיל קטן ולא מוכנות לשנות אותה בגלל העדה שלכן, אז אתן הגזעניות כאן.. צר לי
אנונימית
מצחיקה שכמותך, "כלפיי הייתה גזענות, גם אני בכיתי על זה אבל אני לא מגיעה לרמה שכזאת", בטח שלא תגיעי לרמה שכזאת, כי את פאקינג לא עוברת רבע מהגזענות כלפי אתיופים, תישארו מאנונימיות, מה אתן משחקות לי אותה ? "הם הגזימו", בטח הגזימו, לכי תגידי את לאמא שבוכה שרוצחים ומחשמלים לה את הילדים, אל תנסו לערבב את זה, לא משנה מה יש לכם תירוץ, "היה לו עבר פלילי", "השוטר לא עשה בכוונה", תמכרו את הבולשיט הזה למישהו אחר, בקשר לשאלה: בדקתי שוב ויש מצב שכן.
אני יכולה להגיד לך מה זה גזענות, ואני עברתי אותה!
אמא שלי הייתה צריכה לשלם לצהרון 1300 שקלים בחודש, סבבה. אבל.. אנשים מהעדה האתיופית קיבלו אפשרות לשלם רק 300 שקלים!!!!!!!!!!!! אמא שלי לא אתיופית אבל כן הייתה עולה חדשה ולא היה לה כסף שגדל על העצים, היא הייתה בדיוק במצב שלהם- רק לא בצבע שחור.. זאת גזענות!! פשוט אנשים לא חושפים את זה!!!! עוד גזענות שעברתי (לא באופן אישי)- היה לי אפשרות להיכנס לקורס כלשהו דרך הכיתת מופת כדי לעשות תואר בגיל צעיר או משהו כזה.. לא משנה, אז גם פה ילדים מהעדה האתיופית קיבלו מלגה בחינם!!! וכל "השאר" צריכים לשלם מחיר מלא וזה כמה אלפים גבוהים מאוד!!!! זה לא גזענות? מה יש לכן לומר על זה? ועוד גזענות זה לגבי השם שלי שכבר אמרתי לכן למעלה, אם ההורים שלי לא היו נלחמים עליי הייתי היום בכיתה רגילה, אבל הראתי להם שאני *הכי* מתאימה לכיתה הזאת ובאמת הוכחתי את זה, אני הילדה עם הממוצע הכי גבוה עכשיו!!!! במקום לבכות פשוט הוכחתי להם
אנונימית
שבת שלום אנונימיות מתוקות ❤
נראה אתכן מגיבות על 3 הגזענויות שעברתי, אין לכן מה לומר כי אתן פשוט יודעות שאני צודקת!! אני לבנה, אוקיי? ואני גם עברתי גזענות.. סליחה אבל למה אמא שלי שהייתה ליטרלי עולה חדשה בלי כסף, שילמה על הילדה שלה 1300 בחודש ואנשי העדה האתיופית רק 300? אין לכן הסבר לזה.. פשוט אין לכן!
אנונימית
את צודקת, אני הוכחתי להם ושלא תטעו.. אני נעלבתי ובכיתי על זה!! למה רק בגלל השם שלי, לא קיבלו אותי? הציונים שלי, ההשקעה היו יותר גבוהים מכל אחד אחר! והנה הוכחתי להם אחרת.
שוב אומרת, אני לא גזענית וזו עובדה כי אני בעצמי עברתי את זה אבל לא בתור אתיופית, גם אנשים לבנים עוברים גזענות, לא רק אתם.
אנונימית
זה לא רק 3 מתוקה, זה אלה שהכי פגעו בי..
רוצה עוד? קבלי..
העברתי הרצאה עם חברים שלי לכיתה מהשכבה שלנו ושוב, בגלל השם שלי (הוא שם שבכלל לא מותאם לעדה האמיתית שלי ולכן מתבלבלים) אז ילדה אחת חמודה התחילה לצחוק עליי עם החברים שלה, נעלבתי מאוד מבפנים והיא קראה לי בשמות שאני לא רוצה לכתוב אותם פה, בסוף השיעור הלכתי אליה.. ובמקום לבכות ולהראות שהיא פגעה בי ירדתי על השם שלה, דפקתי לה קריצה, דחיפה עם היד והלכתי.. לא שיחקתי אותה מסכנה ועד היום הילדה הזאת לא מתקרבת אליי יותר, זאת ההוכחה שאתם לא צריכים להראות לעולם שאתם "מסכנים" אם אתם לא.. גם אני מסכנה אבל מראה לאנשים מי אני ומה אני
אנונימית
זה שאנשים מסתכלים עלייך בקניון לא אומר שזה בגלל הצבע שלך, גם אנשים מסתכלים עליי חמודה.. זה אומר שזה בגלל שאני לבנה? לא! אלו אנשים ואנשים מסתכלים אחד על השני..
ואל תגידי לי שהם לא מקבלים מלגות כי קרה לי כמה פעמים.
חברה שלי שהיא אתיופית מקבלת קורס בחינם למתמטיקה, אנגלית וכל מיני מקצועות רק בגלל העדה..
אנונימית
עוד חברה שלי הלכה למחנה קיץ עם מלגה **משמעותית מאווד* ואני לא הלכתי.. והכל רק בגלל שהיא חומה ואני לבנה. זאת לא גזענות? פשוט אין לך משהו אחר לומר אז אז את מאכילה אותי תירוצים אבל זה לא יעבוד..
אנונימית
זהו, לא ארד ולא נרד לרמה הרדודה שלכן.. תמשיכו לקלל, ביוש :)
אנונימית
אוקיי , הגיע הזמן להיכנס .
זה שאדם מסתכל עליך לא אומר כלום , זה שאדם מסתכל עליך לא אומר שהוא גזען וחושב עליך דברים רעיםל . הוא בסך הכל מסתכל עליך . זה שאם אדם מסתכל עליך ישר תחשבי שזה בגלל שהוא גזען כנגד שחורים וחושב עליך דברים רעים זאת בעיה שלך ובעיה שלך בלבד.
גם בכלל , אותם ילדים שאומרים בקטע של למה היא שחורה אלו ילדים קטנים שפשוט מסוקרנים מהעניין , הם יגידו את זה כלפי כל אדם שנראה להם שונה בין אם זה אנשים עם משקפים , לבקנים, אנשים עם כל מיני צלקות על הגוף וכו .
את מצפה שילד מתחיל להבין דברים ההורים שלו ישר יספרו לו על כל דבר וכל אדם שונה ? מן הסתם שאחרי שהם אוחמרים את הדברים האלו ההורים שלהם כנראה מדברים איתם ומסבירים להם .

אנונימית , דווקא כן יש אפליה מתקנת כלפי אתיופים , דוגמא לכך את יכולה לראות אם תכתבי באינטרנט "אתיופים מלגה " ותראי שלל מלגות שספציפיות מיועדות רק לאתיופים.

אני לא הבנתי , מה הנקודה שלכם .
בסופו של דבר לא רק אתיופים ולא רק שחורים יכולים לחוות גזענות בין אם זה בארץ ובין אם זה בעולם ואין צורך לעשות בזה תחרות , שאתם עושים מזה תחרות זה רק מקטין את החשיבות של גזענות לעדות מסויימות רק כי הם לא בצבע הנכון או לא בעדה הנכונה אז זה לא נחשב גזענות .
בסופו של דבר גם גזענות יכולה להתחיל מדברים כמו סטיגמות כמו נגיד " תימנים קמצנים " וכן זאת גזענות עד למוות של אדם חף מפשע רק בגלל הצבע עור או העדה שלו .
"זהו, לא ארד ולא נרד לרמה הרדודה שלכן.. תמשיכו לקלל, ביוש :)"
אף אחד לא קילל כאן לול , מה קרה ? אין לך מה להגיד יותר אז את מתחמקת ?
השוטר לא התכוון להרוג אותו אבל זה מה שקרה בסוף לילד ז"ל, הוא הרגיש מאויים אז הוא ניסה להפחיד אותם בירייה אבל ברור שהוא לא התכוון להרוג אותו, תחשבו, למה שמישהו יהרוג מישהו ויהרוס לעצמו את החיים בכלא? יש לו ילדים! קצת הגיון...
אנונימית
יש הבדל מאוד גדול אם אדם קורא לך כושית ובין אם אדם בסךם הכל מסתכל עליך .
זה שאדם מסתכל עליך לא אומר *כלום* ישר ויש לי את הזכות המלאה להגיד את זה
אני שוב אגיד לך, למה נראה לך שאם מישהו הסתכל עלייך זה בגלל שאת שחורה? אני לא מבינה את ההגיון שלך... גם עליי מסתכלים ואני לבנה, נו ו? אני צריכה לחשוב למה מסתכלים עליי? אני נראית מוזר? זה חוסר ביטחון.. לא גזענות. אנשים מסתכלים אחד על השני, לפעמים זה לא נוח מכל מיני סיבות אבל זה המצב
אנונימית
ונתתי כאן דוגמאות לגזענות שאני עברתי, נתתי לך כאן המון המון דוגמאות!
בגלל השם שלי, בגלל שאני לבנה וכולי. זו לא גזענות? זו גזענות ועוד איך.
אנונימית
הם אוכלים את כל מה שהתקשורת נותנת להם למרות שהשחורים עושים את רוב הפשעים מתים פי שתיים יותר לבנים בארצות הברית
היא גורמת להם לחשוב שרק שחורים מתים ולבנים לא ובגלל זה זה חייב להיות מגזענות
די להשוות לאמריקה.
וגם באמריקה השוטרים התחילו את השרפות, והאשימו את מי שהיה בהפגנות, יש הוכחות לזה.
אנונימית